Zoeken Vraag het forum

MAP, erg ongesteld

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Vorige week heb ik een MAP gehad. Ik was namelijk de pil een dag vergeten en heb toch geslachtsgemeenschap gehad, dus voor de zekerheid wel een MAP genomen. Ben wel gewoon verder gegaan met het slikken van de pil. Nu ben ik alleen maandagnacht ongesteld geworden en ben maar gestopt met de pil, aangezien ik over 2 week toch al ongesteld moest worden. (Ik slik de pil 2x door) Nu ben ik alleen nogal erg ongesteld, en heb niet het idee dat het minder wordt, het is inmiddels al dag 4. Nu mijn vraag, is het normaal zo erg ongesteld te worden na een MAP? En het kan toch geen kwaad de stopweek eerder ingelast te hebben?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het stoppen van de pil als je ze doorslikt, is geen probleem. Maar als je de pil doorslikt, is het vergeten van een pil in principe ook geen probleem.
    De MAP veroorzaakt een doorbraakbloeding. Die kan best een paar dagen duren.

Reageren
Reageer op: MAP, erg ongesteld
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.