pil/zwanger/bloedverlies

Online ZorgZus
  • #1

    Ik heb mijn pil 2 maanden genomen aan een stuk zonder stopweek. Maar tussendoor kreeg in last van bruinverlies! Nadat ik na die 2 maanden (dus 2 strookjes) gestopt was met de pil heb ik zowel bruin als bloedverlies gekregen... Helemaal niet veel. Wat betekent dit? Ik ben normaal altijd regelmatig. De 16e augustus heb ik hier last van gehad maar ik heb nog steeds mijn regels niet gekregen.. Mijn onderbuik doet ook heel raar. Is dit normaal? Zeg alsjeblieft dat ik NIET zwanger ben? Ben nog maar 18. Kan iemand mij helpen?

    Reageer
    #2

    gestopt was met de pil heb ik zowel bruin als bloedverlies gekregen

    Dan heb je toch je menstruatie gehad?
    Die kan door het doorslikken van de pil wel wat veranderen..dat komt voor.
    Als het goed is ben je binnenkort weer aan je nieuwe menstruatie toe.
    Gebruik je de pil nog steeds?

    Reageer
    #3

    Ik maakte me zorgen want op google las ik dat het een innestelingsbloeding kan zijn... En neen ik gebruik de pil niet meer! Maar het kan dus dat mijn regels later komen dan normaal omwille van het doornemen vd pil?

    Reageer
    #4

    Je menstruatie kan inderdaad iets van slag zijn door het doornemen van de pil. Maar ook het stoppen van de pil kan dat veroorzaken. Het bruinverlies tijdens de pil is verder ook niet echt bijzonder. Dan komt wel vaker voor als je met de pil start.
    Je kunt natuurlijk een zwangerschapstest doen.
    Als je dus de 16de je menstruatie hebt gehad, moet de volgende nog komen.

    Reageer
Reageer op: pil/zwanger/bloedverlies
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief