- Anoniem24 juni 2015 om 15:36
Heeii allemaal
Ik ben echt een kluns als hetom pillen gaat. :$. Ik moest afgelope vrijdag of zaterdag weer beginnen met me pil maar heb mn eerste pil dus gister genomen ( 4 a 5 dagen later). Hoe groot is de kans dat ik nu zwanger ben?
3 reactiesReagerenAnoniem24 juni 2015 om 15:38Nu ook last van misselujkheid en hoofdpijn waar ik zelden last van heb. Ook sinds vandaag wat krampjes
ReagerenJohn (moderator)
24 juni 2015 om 16:23Als je in de stopweek of de afgelopen dagen onbeschermde seks hebt gehad zou dat wel eens kunnen.
Reageren
De misselijkheid, hoofdpijn en krampjes hebben niets met zwanger zijn te maken. Het vergeten van de pillen zou wel kunnen of iets anders.
Als de onbeschermde seks niet langer geleden is dan 72 uur zou je een MAP kunnen gebruiken. als het niet langer geleden is dan 5 dagen zou je huisarts kunnen vragen om een spiraal te plaatsen. Is het langer dan 5 geleden kun je er niets meer aan doen. Dan zul je moeten wachten tot de volgende stopweek. Als dan je menstruatie uitblijft, kun je een zwangerschapstest doen.Anoniem24 juni 2015 om 21:52Maar ik heb gehoord en geleze dat je sowieso ongesteld word met een nepbloeding door de pil. Dus je kan t npoit zeker weten… ik ga denk k zondav een testhalen.
Reageren