Zoeken Vraag het forum

niet ongesteld naar morning after pil.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem #2

is er echt geen manier om van die kind af te zijn als ik zwanger ben want k kan absoluut geen ouders drbij halen en ik heb die lef niet om naar huisarts te gaan?

John (moderator)

Je zult toch naar de dokter moeten gaan. Dat is toch het risico van onbeschermde seks hebben als je dat niet zou moeten doen

Reageren
    Anoniem #3

Goedenavond,

Wij kampen met eenzelfde soort situatie. Mijn vriendin en ik hebben seks gehad met condoom, deze is gescheurd. Volgende dag; 12 december 2018, hebben we een MAP gehaald. Zes dagen later was ze ongesteld. Een paar dagen erna was het condoom wederom gescheurd. Geen actie ondernomen omdat ik niet was klaargekomen.

Nu verwachtten we dat ze ongesteld zou worden op 12 januari. Dit is niet gebeurd.
    We waren er daarna vanuit gegaan dat ze ongesteld zou worden rond de 28e, dit is haar normale cyclusdag. Maar toch heeft ze nog geen prodromen van ongesteldheid.

Wat kunnen verklaringen zijn? Wat valt eraan te doen?
    Een baby zou geheel ongewenst komen. Ik durf de knoop ook niet door te hakken en een test kopen om het zeker te weten.

Wat nu?

Ik zie graag uw bericht tegemoet.

Reageren
    John (moderator)

Toch maar een test halen. Dan weten jullie het zeker.
    De Map kan de cyclus wel in de war gooien.

Reageren
    anoniem

Hoi,

5 juli was mijn laatste dag dat ik heb gemenstrueerd. 9 juli heb ik onbeschermd sex gehad ( i know super stom) Daarna gelijk (binnen 2 uur) morning-afterpil ingenomen. 15 juli heb ik een week last gehad van donker bruin bloed verlies. Ik heb tot 29 juli gewacht ( mijn normale menstruatie datum, ik ben altijd op de zelfde dag ongesteld) maar mijn menstruatie bleef uit. Heb tot 7 augustus gewacht en zwangerschapstest gedaan, die was negatief. Volgende ochtend wederom weer een zwangerschapstest gedaan, negatief. Nu is het vandaag 22 augustus en heb ik heel licht roze bloedverlies (echt veegjes)
    Ik ben mij ondertussen helemaal gek aan hey maken dat ik toch misschien zwanger ben.
    Heb wel last van mijn borsten en afgelopen periode verschillende keren menstruatie pijn ( rug/buik/ benen pijn )gehad.

Reageren
    John (moderator)

Je menstruatie zal wat ontregeld zijn door de MAP. Een zwangerschap is erg onwaarschijnlijk met de negatieve testen

Reageren
    Anoniem

Ik heb seks gehad maar ik heb de morning-afterpil aftepil genomen maar ik verlies bloed maar ben deze maand niet ongesteld geworden wat moet ik nu doen

Reageren
    John (moderator)

De morning after pil kan de menstruatie cyclus wel wat in de war schoppen. Doe sowieso een zwangerschapstest

Reageren
Reageer op: niet ongesteld naar morning after pil.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.