- Anoniem #227 januari 2019 om 13:32
is er echt geen manier om van die kind af te zijn als ik zwanger ben want k kan absoluut geen ouders drbij halen en ik heb die lef niet om naar huisarts te gaan?
John (moderator)
27 januari 2019 om 16:57Je zult toch naar de dokter moeten gaan. Dat is toch het risico van onbeschermde seks hebben als je dat niet zou moeten doen
ReagerenAnoniem #327 januari 2019 om 22:57Goedenavond,
Wij kampen met eenzelfde soort situatie. Mijn vriendin en ik hebben seks gehad met condoom, deze is gescheurd. Volgende dag; 12 december 2018, hebben we een MAP gehaald. Zes dagen later was ze ongesteld. Een paar dagen erna was het condoom wederom gescheurd. Geen actie ondernomen omdat ik niet was klaargekomen.
Nu verwachtten we dat ze ongesteld zou worden op 12 januari. Dit is niet gebeurd.
We waren er daarna vanuit gegaan dat ze ongesteld zou worden rond de 28e, dit is haar normale cyclusdag. Maar toch heeft ze nog geen prodromen van ongesteldheid.Wat kunnen verklaringen zijn? Wat valt eraan te doen?
Een baby zou geheel ongewenst komen. Ik durf de knoop ook niet door te hakken en een test kopen om het zeker te weten.Wat nu?
Ik zie graag uw bericht tegemoet.
ReagerenJohn (moderator)
27 januari 2019 om 23:07Toch maar een test halen. Dan weten jullie het zeker.
Reageren
De Map kan de cyclus wel in de war gooien.anoniem22 augustus 2021 om 17:21Hoi,
5 juli was mijn laatste dag dat ik heb gemenstrueerd. 9 juli heb ik onbeschermd sex gehad ( i know super stom) Daarna gelijk (binnen 2 uur) morning-afterpil ingenomen. 15 juli heb ik een week last gehad van donker bruin bloed verlies. Ik heb tot 29 juli gewacht ( mijn normale menstruatie datum, ik ben altijd op de zelfde dag ongesteld) maar mijn menstruatie bleef uit. Heb tot 7 augustus gewacht en zwangerschapstest gedaan, die was negatief. Volgende ochtend wederom weer een zwangerschapstest gedaan, negatief. Nu is het vandaag 22 augustus en heb ik heel licht roze bloedverlies (echt veegjes)
Reageren
Ik ben mij ondertussen helemaal gek aan hey maken dat ik toch misschien zwanger ben.
Heb wel last van mijn borsten en afgelopen periode verschillende keren menstruatie pijn ( rug/buik/ benen pijn )gehad.John (moderator)
22 augustus 2021 om 17:26Je menstruatie zal wat ontregeld zijn door de MAP. Een zwangerschap is erg onwaarschijnlijk met de negatieve testen
ReagerenAnoniem25 januari 2025 om 16:44Ik heb seks gehad maar ik heb de morning-afterpil aftepil genomen maar ik verlies bloed maar ben deze maand niet ongesteld geworden wat moet ik nu doen
ReagerenJohn (moderator)
25 januari 2025 om 17:29De morning after pil kan de menstruatie cyclus wel wat in de war schoppen. Doe sowieso een zwangerschapstest
Reageren