- Anoniem11 oktober 2014 om 10:04
Hallo,
kan iemand me helpen?
Ik ben een meisje van 18 en ik heb gisteren seks gehad met myn vriend ervoor deden we het altijd met condoom. Ik zelf gebruikte de pil niet. Gisteren deden we voor het eerste keer zonder ben binnen de uur de morning after pil gaan halen.
mijn vraag nu is ben ik zwanger? Hoe kan ik dat weten? Moet iknog een zwangerschapstest gaan halen ofzo? Kan echt niet verder…dank jullie
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
11 oktober 2014 om 10:25Als je gisteren seks hebt gehad kun je vandaag nog niet zwanger zijn. Dat duurt toch echt wel even langer.
Omdat je zo snel de morning after pil hebt genomen zal dat niet aan de orde zijn.
Reageren
Een zwangerschapstest kun je overigens pas doen als je volgende menstruatie uitblijft.Anoniem11 oktober 2014 om 11:15Dus? Ik ben niet zwanger of geraak niet zwanger?
Reageren
bedankt om te reageren.John (moderator)
11 oktober 2014 om 11:47Zwanger raken is inderdaad niet erg voor de hand liggend.
Ik zou jullie wel willen aanraden om voortaan toch maar weer condooms te gebruiken of een andere manier van contraceptie te kiezen. Dat bespaart een hele hoop stress…….
ReagerenAnoniem11 oktober 2014 om 12:10Ja zeker en vast… Ik heb er dik spijt van en heb uit mijn lesje geleerd. Bedankt!
Reageren