Hallo mensen!
15 februari ben ik gestopt met de pil (ik moest 6 weken voor een operatie stoppen) en werd toen een paar dagen ongesteld.. ik heb erna onveilige sex gehad.. de volgende dag nam ik een morning after.. daarna heb ik nog vaker sex met hem gehad, veilig, maar soms is ie er ook zonder condoom in gegaan.
Ik ben gister (6 april) ongesteld geworden. Ik denk zo laat door de morning after.. maar vandaag is het opeens gestopt!? wat kan dit zijn?
Ik heb niet echt zwangerschapsverschijnselen. Maar zit aan de pijnstillers door mijn operatie die ik gehad heb. Heeft dat er misschien iets mee te maken?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
Groetjes!
Het is lastig te zeggen wat er nu precies aan de hand kan zijn. Het kan van alles zijn. Als je zeker wilt weten wat er aan de hand is, ga dan naar de huisarts.
Hallo Xanth,
Je bent gestopt met de pil. Je vrijt soms met en soms zonder condoom. Je hebt een keer de MAP geslikt. Je bent ongesteld en dan weer niet. En jouw vraag is óf je zwanger kan zijn? Willen jullie een kindje dan? Dan begrijp ik het condoomgebruik niet. Of willen jullie geen kindje? Waarom gebruik je dan geen condoom als je gestopt bent met de pil? Of je nù zwanger bent, kan alleen een test van de HA bevestigen, maar op deze manier kun je het natuurlijk wel worden! Ook door voorvocht kun je zwanger raken! Zoals Lieke ook al adviseerde, ga even naar de HA, dan weet je het zeker.
Succes, Mirella