Zoeken Vraag het forum

ik ben 13 & denk ik zwanger

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik ben denk ik zwanger . Ik heb 2 weken geleden seks gehad met m’n ex nu , ik vertelde hem dat ik misschien zwanger was en toen zei hij het is niet van mij terwijl hij de enige is met wie ik seks heb gehad . We hebben het onveilig gedaan en hij is in mij klaargekomen . Ik heb last van maagzuur , misselijkheid , hoofdpijn , en vaak niet lekker in m’n vel . Ik heb ook last van mijn borsten ze zijn groter en doen heel erg veel pijn . Ik ben nu 2 dagen overtijd , ik wacht nog 3 dagen en dan ga ik een test halen voor de zekerheid . Maar wat als ik het ben? Ik had het er met mijn moeder over gehad en die zei dat ik het moet weghalen als ik zo vroeg zou zwanger raken & mijn vader zou het helemaal niet accepteren die woord laaiend . Maar als het zo zou zijn wil ik het kindje niet weg halen . Ik weet wel dat ik 13 ben maar zou dat nooit doen want ik weet zeker dat ik het aankan , met hulp van andere & mijn broer en zus die zullen mij vast en zeker helpen . Maar ik zit er echt heel erg mee .. liefs nikita

2 reacties
    Reageren
    Anoniem

Lieve Nikita,

Je moet het zo bekijken: kan jij dit kindje een toekomst bieden ? Je zou het toch alleen moeten doen, denk alleen al aan dat gehuil de hele nacht, overdag moet je naar school dan ben je helemaal uitgeput. En wie gaat er voor je kindje zorgen als jij op school zit ? Hoe ga je aan geld komen terwijl je eerst je school moet afmaken, heb je enig idee hoeveel geld een kindje kost ? Het kindje heeft geen vader.. Natuurlijk zijn ze schattig maar je bent zo jong, je hebt je hele leven nog voor je ! Denk eens aan de toekomst, het gaat alleen maar achteruit, wil je dat je kindje opgroeit in deze achterlijke wereld ? Begin er alsjeblieft pas aan als je iets ouder bent, een leuke vriend/man hebt en genoeg geld om je kindje te onderhouden. Je kunt je kindje altijd laten adopteren, dan doe je open adoptie en kan je hem/haar toch af en toe zien en krijg je foto’s opgestuurd van de adoptieouders. Ook gaat het niet leuk voor je zijn als iedereen je zometeen een hoer noemt (dat ben je niet maar ze gaan het wel zeggen)..
    Wel heel fijn dat je er met je moeder over kunt praten !

Reageren
    Anoniem

Ja maar mijn moeder die kan oppassen en ik vind het niet erg om optestaan dag&nacht … Maar ik kom wel aan geld teminste van iedereen & mensen mogen mijn hoer noemen ik heb daar maling aan 😉 En ik kan dit kindje wel een toekomst bieden . Het kindje laten adopteren zit er niet in … Maar ik heb ook nagedacht wat je allemaal zei net je hebt me inderdaad veder laten denken dat het beter is om het niet te houden . Dankuwel @anoniemm

Reageren
Reageer op: ik ben 13 & denk ik zwanger
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.