- Anoniem17 juni 2014 om 20:15
Hallo
Ik ben vrijdag gestopt met de pil voor me stop week maar heb zaterdag seks gehad maar toen is de condoom gescheurd en hij is klaargekomen. Ik ben een maandag gelijk om de morning afterpil gegaan en na dat ik in de avond nog niet ongesteld was ingenomen. Moet ik nou wachten tot ik ongesteld word en dan tot wanneer uiterlijk of moet ik gewoon. Weer beginnen help? ??
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
17 juni 2014 om 20:33Die morning after pil was natuurlijk volstrekt onnodig! Soms is het handig om de bijsluiter van medicijnen te lezen.
In de stopweek ben je gewoon beschermd tegen zwangerschap.Je moet gewoon weer met de nieuwe strip beginnen na 7 pilvrije dagen.
ReagerenAnoniem18 juni 2014 om 05:11John (moderator)
18 juni 2014 om 08:10Als je de pil in de weken daarvoor altijd op tijd en trouw hebt genomen ven je in de stopweek gewoon tegen zwangerschap beschermd en kun je dus niet zwanger raken.
Reageren
Het is mogelijk dat je onttrekkingsbloeding later komt door het gebruik van de MAP. Dat is verder geen probleem. Wel weer op tijd met de nieuwe strip beginnen.Anoniem19 juni 2014 om 09:26Nu heb ik vanmorgen een kleine bloeding gehad maar die is nu al weer over wat is dit dan ???
ReagerenJohn (moderator)
19 juni 2014 om 09:29Dat kan dus door het gebruik van de map komen. Je cyclus is nogal in de war geraakt door de MAP.
Reageren