- Anoniem29 mei 2014 om 14:12
Ik had een vraag, ik ben 7 dagen geleden voor het eerst begonnen met de pil, dat was op een willekeurige dag, er werd mij verteld dat je dan 7 keer de pil moet slikken en dan veilig bent. Vanochtend nam ik de 7e pil en ik heb daarna seks gehad met mijn vriend. Ben ik nu veilig?
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
29 mei 2014 om 18:54Ook in de bijsluiter had je kunnen vinden dat je eerste 7 dagen een aanvullend contraceptiemiddel (condoom) had moeten gebruiken. Dus vandaag eigenlijk ook. Maar ik denk dat het verder geen probleem Zal zijn.
Reagerenluana8 januari 2023 om 12:05kan het zijn dat de pil niet werkt? Dat je lichaam het afstoot en je immuun bent?
En hoe kan je weten als zwanger bent door de pil heen? Stoppen de ontrekkingsbloedingen van de stopweek dan ook of gaan deze gewoon door? Sommige sites zeggen van wel, anderen van niet.Ik neem de pil altijd correct en rond hetzelfde tijdstip maar dit zijn gewoon even dingen die ik wil weten
ReagerenJohn (moderator)
8 januari 2023 om 15:17Als je de pil goed gebruikt zal die werken. En als je zwanger bent is het eerste symptoom de uitblijvende bloeding tijdens de stopweek
Reagerenluana8 januari 2023 om 15:21ik dacht sat die bloedingen doorgingen omdat het geen echte menstruatie is en gwn hormonen? Maar dit is niet dan?
ReagerenJohn (moderator)
8 januari 2023 om 15:26Nee de bloedingen stoppen
Reageren