- Anoniem28 mei 2014 om 12:29
Ik ben een meisje van 17 jaar. Sinds ongeveer drie maanden heb ik een spiraaltje, die de gyno heeft gezet. Hij zei dat nacontrole overbodig was en dat het spiraal goed zat (dus dit is nooit meer gecontroleerd). Sinds dat hij geplaatst werd, ben ik dus twee keer ongesteld geweest, en als ik dat niet was had ik last van veel bruinverlies, dus geen ‘spotting’, maar echt veel. Nu is dat een paar dagen geleden [b]ineens[/b] gestopt en daarna kreeg ik last, van duizeligheid, misselijkheid en erg veel last van mijn darmen, ook steken in de baarmoeder. Ook zijn mijn borsten gevoelig, de linker meer dan de rechter. Hier heb ik nu al meer dan een week last van, ik word zelfs midden in de nacht wakker en ineens ben ik dan heel erg misselijk, vaak als ik ga liggen.
De touwtjes van de spiraal zitten nog gewoon op zijn plek. Als ik naar deze klachten zoek, kom ik al snel op zwangerschap. Nu is dat in mijn geval echter alleen mogelijk door voorvocht. Zou ik zwanger kunnen zijn?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
28 mei 2014 om 14:08Een zwangerschap lijkt met niet erg waarschijnlijk. Het zou kunnen dat het spiraaltje toch niet goed meer op de plek zit. Ook is het mogelijk dat je er niet tegen kunt. Dus toch maar even terug naar de gynaecoloog.
Reageren