- Anoniem23 maart 2014 om 19:53
Hallo..
Ik slikte altijd microgynon, tot de aptoheek mij ineens ethinylestradiol levonorgestrel voorschreef het zou precies hetzelfde zijn. Ik heb dit toen aangenomen en geslikt, ik werd er ontzettend opvliegerig van, snel boos, niet mezelf en geen zin meer in sex. Nooit eraan gedacht dat het door het wisselen van de pil kon komen tot ik erop werd getipt dat meerdere deze klachten hadden bij deze pil. Bij microgynon had ik nooit ergens last van. Toen ben ik terug gegaan naar microgynon naar een plus/minus half jaar ethinylestradiol levonorgestrel geslikt te hebben. Mijn opvliegerigheid werd minder ik voelde me meer mezelf maar de sex lust is tot op heden niet terug gekomen. Ik heb geen zin meer en voel me er rot onder. Zelfs nu ik helemaal gestopt ben met de pil is mijn libido onder het vries punt. Waar komt dit door? Kan hier wat aan gedaan worden? Ik ben begin 20.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
23 maart 2014 om 20:09Ik denk dat het goed is om de huisarts te vragen je bloed te laten onderzoeken op je hormoonspiegels. Om er iets aan te doen moet de oorzaak eerst worden vastgesteld.
Reageren