- anoniem2 april 2013 om 07:56
Hallo,
Ik ben door alle stress de pil vergeten op maandag in te nemen, in plaats daarvan heb ik de pil op donderdag genomen. Mijn vriend en ik hebben wel seks gehad maar voordat hij kwam trok hij zich terug,dit hadden we al vaker gedaan en toen ging alles goed. Maar ik had me toen niet bedacht dat je van voorvocht ook zwanger kunt raken.
Ik ben nu echt in paniek en ik kan waarschijnlijk nog geen test doen omdat ik nog lang niet ongesteld hoef te worden.
Wat moet ik doen?!?! Want ik heb de symptomen van zwangerschap opgezocht en ik was me aan het afvragen of het niet ook gewoon te maken kan hebben dat nu mijn cyclus veranderd.
Ik heb namelijk vrij gevoelige borsten nu, mijn tepels vervellen en ik heb buikpijn en hoofdpijn (maar dat heb ik vaker dus ik ging er eerst niet vanuit dat ik zwanger zou kunnen zijn).groetjes en hopelijk kan iemand me hierbij helpen
3 reactiesReagerendokterK2 april 2013 om 13:47Oei, je kan dus wel zwanger zijn. Er is niet zoveel wat je nu kan doen. Voor de morning after pil ben je te laat. Ik vrees dat je alleen kan afwachten en over een tijdje een test doen.
ReagerenIlse2 april 2013 om 14:06Je kan inderdaad van voorvocht zwanger raken, maar die kans is zo ontzettend klein. Symptomen als buikpijn en hoofdpijn kun je ook door stress krijgen. Probeer het rustig af te wachten en niet te veel stressen, dit stelt je menstruatie alleen maar verder uit.
ReagerenQuote2 april 2013 om 15:26Zaadcellen in voorvocht?
Reageren
http://www.nvsh.nl/opinie/voorlichtingVoorvocht.htm