- Floor25 februari 2013 om 06:07
Hoi,
Ik ben sinds donderdag aan de pil begonnen, op de eerste dag van mijn menstruatie (denk ik). Ik ben er niet zeker van of het de eerste dag van mijn menstruatie was want ik had vanaf maandag al buikpijn en soms 2 druppeltjes bloed na een hele dag.. Maar ik begon donderdag pas echt door te vloeien met heel veel bloed, was dus maandag, of donderdag de eerste dag van mijn menstruatie? Wat denken jullie? Ik stel deze vraag omdat ik namelijk 5 dagen nadat ik begonnen was met de pil, gesekst heb met mijn man, en ik dus niet zeler ben van of ik nou beschermd was of niet. Want had in de bijsluiter gelezen dat je dus na 7 dagen pas veilig bent als je op een andere dag dan je eerste dag van de menstruatie begint te slikken. Vinden jullie maandag of donderdag m’n eerste menstruatiedag?
ThnxFloor
2 reactiesReagerenAnoniem25 februari 2013 om 14:08Ik heb het drie keer gelezen, maar waar het op neer komt, is dat je pas 5 dagen aan de pil was, dus niet een week en daardoor niet volledig beschermd.
ReagerenFloor25 februari 2013 om 16:19@anoniem,
Reageren
Dus ik was maandag al ongesteld volgens jou? Had maar 2 druppels elke dag tot donderdag, toen op die donderdag begon ik pas echt veel bloed kwijt te raken. Wie denkt nog meer maandag? Of donderdag?