- Anoniem16 maart 2018 om 18:59
hey ik heb een vraagje
vorige maand had ik onveilig seks gehad dus besloot ik na de morning after pil direct naar de dokter te gaan voor de pil. Ze zei dat ik die best vanaf die dag begon te nemen. Dat was de 26ste als ik me niet vergis. Maar door de map was ik ook gedurdende deze maand niet beschermd door de pil. Nu zit ik in men stopweek sinds woensdag maar ik vroeg me af of ik direct beschermd zal zijn als ik met de nieuwe strip begin? Met een condoom lukt het niet goed met mijn vriend omdat zen stijve hier van weg gaat, geen idee waarom het ineens nietmeer lukt.
en klopt het echt dat je niet zwanger kan worden als je de pil correct neemt? Ik neem het altijd om 21uur maar ik stress nogal snel en geloof daarom niet dat het een zwangerschap kan voorkomen…
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
16 maart 2018 om 19:04Na de stopweek ben je gewoon beschermd. Als de pil goed wordt gebruikt, is ze het meest betrouwbare anticonceptiemiddel
ReagerenAnoniem16 maart 2018 om 19:11Is dit ook wanneer ik met de pil ben begonnen op een andere dag dan mijn menstruatie?
ReagerenJohn (moderator)
16 maart 2018 om 19:12Ja, omdat je al een hele strip hebt genomen
Reageren