- Anoniem14 oktober 2012 om 20:54
Hallo allemaal, Ik ben 16 jaar en gebruik de pil. (yaz 24+4) Ik ben op een donderdag gestopt met slikken, om vervolgens ongesteld te worden. Maar ik heb de 2 dagen erna onveilig seks gehad met mijn vriend. Dit betekend dus dat ik seks had zonder de werking van de pil. (?)
Nu vraag ik mij af of hierdoor het risico dat ik zwanger ben groter is geworden, en of dit enige gevolgen heeft. Het is nu inmiddels zondag en ik ben nogsteeds nog niet ongesteld. (Dit is geen groot probleem, het komt vaker voor dat het een paar dagen duurt)
Zou iemand mij kunnen helpen?
Alvast bedankt!4 reactiesReagerenQuote15 oktober 2012 om 07:38Als je alle tabletten hebt ingenomen, niet hebt overgegeven en geen diarree hebt gehad, ben je gewoon beschermd.
ReagerenNina15 oktober 2012 om 07:39Emmeke15 oktober 2012 om 07:40Lees de bijsluiter.
Reagerenanoniem30 oktober 2012 om 10:28Ik heb ook een vraagje. K heb afgelopen maand de pik door geslikt van yaz 24+4. Hierna ben.k begonnen met een nieuwe strip en ben de 5e pil vergeten. Dit was afgelopen woensdag. Deze heb k donderdag wel weer ingenomen dat was 13 14 uur later. Nu heb. K vrijdag door een foutje onveilig seks gehad. K heb meteen de map gehaald. Diebheb k ruim optijd ingenomen. Nu heb k gister weer seks gehad en is het weer fout gegaan 🙁 wat moet k nu doen? Want k heb de pil namelijk wel doorgeslikt de vorige maand.
Ik hoor het wel van jullie
Reageren