- Suusje6666 oktober 2010 om 06:42
Hallo allemaal,
Ik heb een tijd geleden besloten dat ik ipv de pil een koperspiraaltje wilde laten zetten, dit omdat ik erg hormonaal word van de pil (ik had Mercilon, wat als het goed is al een minipil is). Nu heb ik deze 24 september door mijn huisarts laten inbrengen. Het was een onprettig gevoel maar ik had er na het weekeind al geen last meer van. Nu afgelopen zondag (iets meer dan een week later als het goed is) voelde ik, toen ik aan mijn bureau zat, ineens een steek aan de linkerkant van m’n heup bij mijn eierstok. Dit hield even aan en ging toen over in een soort milde menstruatiekramp. Deze kramp heb ik tot vandaag nog gevoeld en ik heb het idee dat het nu minder geworden is (hoewel het nog vroeg is).
Nu was ik eerst bang dat dit misschien kon betekenen dat het spiraaltje ‘scheef’ was geschoten, maar later bedacht ik me dat het misschien ook mijn eisprong kon zijn geweest? Ik heb nog nooit eerder een spiraaltje gehad of mijn eisprong gevoeld, maar de steek die ik zondag voelde kwam wel duidelijk van de linkerkant van m’n baarmoeder.
Ik wilde de huisarts bellen hierover, maar zij hebben een systeem dat zij mij terugbelt, en dit kan alleen tussen 12 en 2 smiddags, en dan ben ik er bijna nooit. Moet ik me hier zorgen om maken of kan ik het afwachten tot de controle over 2 á 3 weken, mits de pijn niet aanhoudt, of kan dit mijn eisprong zijn geweest?
2 reactiesReagerenAnoniem10 oktober 2010 om 13:34Met acute medische klachten kunt u het beste naar de huisarts gaan. Kan het zijn dat u zwanger bent?
ReagerenSuusje66611 oktober 2010 om 06:48Nee dat kan niet. Op het moment staat mijn seksleven op een laag pitje omdat ik en mijn vriend allebei erg druk zijn de hele dag. Gisteren was voor het eerst sinds twee weken, dus dat kan het niet zijn geweest. Inmiddels is het gevoel ook bijna weer weg, behalve als ik lange tijd aan mijn bureau heb gezeten (op een harde plastic bureaustoel).
Reageren