Zoeken Vraag het forum

1x pil vergeten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Mie

Hoi

Ik slik nu al 3 maanden mijn pil door (zonder stopweek).
    Ik ben 3 dagen geleden wederom een nieuwe pilstrip begonnen (stopweek weer overgeslagen). Nu ben ik gisteren 1 pilletje vergeten in te nemen (dit is me nog nooit eerder gebeurd in alle jaren dat ik de pil slik). Ik heb het in de avond ontdekt en dan ineens 2 pilletje ingenomen ( ik slik mijn pil elke avond rond 22u).

Ben ik nog steed beschermd tegen zwangerschap?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Ja hoor. Je hebt dat goed opgelost. Je bent en blijft gewoon beschermd. Als de pil zonder stopweek doorslikt is het geen probleem als je een keer een pil vergeet en die dan later neemt

Reageren
Reageer op: 1x pil vergeten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.