Hallo, ik heb de 8ste dag van mijn strip seks gehad 2 x zonder condoom. Er zat zeker een kwartier tussen. Hij heeft teruggetrokken toen hij klaar ging komen en heeft ook geplast voor we seks hadden. De tweede keer is hij niet klaargekomen. Mijn pil heb ik telkens goed geslikt op het juiste uur. Er voor had ik een normale stopweek. De dinsdag laatste pil en dan de week er na de woensdag de nieuwe strip starten. Ik ben bang heb ik kans op zwanger
Ja ik weet het maar toch. Je hoort allerlei verhalen. Ik moet deze week mijn laatste pil nemen en heb ook al symptomen van mn regels zoals gevoelige borsten. Ik word gewoon misselijk van gedacht.
Ik heb super veel stress en kan het niet van me afzetten. Ik heb ook krampjes in mn onderbuik en soms eens rugpijn. Is dit van m’n regels
Waarom heb je dan zo veel stress? Je kunt zo niet zwanger raken
De krampjes kunnen van de aankomende regels zijn of gewoon van de stress
Waarom kan dat niet dat ik zo zwanger ben? Ik heb gewoon stress omdat ik ook gevoelige borsten heb en mezelf zoveel stress geef dat ik miisselikk ben
Omdat je de pil gebruikt. En die is er toch voor om niet zwanger te raken.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Als die niet werkt dan moet daar een reden voor zijn. En in de meeste gevallen is dat omdat er pillen zijn vergeten. Jij hebt de pil goed gebruikt dus raak je niet zwanger
Voel me ook misselijk gewoon heel de dag door denk van de stress voor mijn regels en dat ik mezelf gek maak
Ik heb echt last van mn maag krijg niks binnen en nog altijd gevoelige borsten
Als je zo ongerust bent, maak dan een afspraak bij de huisarts zodat die onderzoek kan doen naar de oorzaak van je klachten.
Want wat mensen hier ook gezeggen, helpt blijkbaar niet.
Of doe een zwangerschapstest als je zeker wilt weten of je zwanger bent of niet.
Hier blijven vertellen hoe bang je bent en waar je last van hebt, kom je in elk geval niet verder mee.
Ergens over stressen kan trouwens ook zorgen dat je regels later dan normaal komen.
5dagen geleden( 25/01 )was mijn laatste dag van mijn periode heb toen gemeenschap gehad en die dag direct erna een morning afterpil genomen en nu dus 5 dagen erna (30/01) heb ik een beetje bloed gekregen en mijn ovulatie is over 5 dagen (04/02)
Is dit normaal?
Ik ben bang