Hi
Ik heb in week 3 2uur na inname van mijn pil diarree gehad. Ik heb hierna wel een extra pil genomen binnen 12h en daarna geen diarree meer gehad. Moet ik nog extra maatregelen treffen voor de veiligheid van de pil? Kan ik een stopweek houden of beter doorslikken
Nee, want je had het goed gedaan en was en blijft beschermd
Hi
Nog een vraagje, ik heb na de dag dat ik diarree had en de extra pil gepakt te hebben (bovenstaande vraag) 1 dag helemaal geen diarree gehad maar de dag erna (sinds deze nacht) weer diarree ik heb toen ook een extra pil genomen voor veiligheid en die is er niet uitgekomen. Nu heb ik al een hele middag last van diarree, ben ik nu nog veilig omdat de diarree geen 3 dagen aansluitend was of doe ik beter extra maatregelen bij seks. Ik ga de pil doorslikken
Ik zou toch maar aanvullende maatregelen nemen
Bedankt, dus na dat de diarree gestopt id 7 dagen goed slikken & extra maatregelen nemen daarna is het weer veilig?
klopt helemaal
Hi
Ik heb nog een bijkomende vraag hierbij. Na mijn diarree had ik mijn pil 6 dagen achter elkaar kunnen slikken (zoals hierboven werd aangeraden) zonder diarree te hebben en ook bijkomende maatregelen genomen bij seks.
op dag 7 had ik weer diarree maar dit was 1x voordat ik de pil van dag 7 innam. Was ik dan nog veilig of had ik dan helemaal opnieuw 7 dagen moeten tellen vooralleer mijn pil weer veilig was ?
Dan was je veilig
Hi
Oke dus het is niet zo als je na het hebben van lngere diarree tijdens de 7 dagen “goed” slikken na de langdurige diarree voor het weer veilig is je geen diarree mag hebben? Ik dacht namelijk dat je telkens als je binnen de 7 dagzn voor het veilig is je na 1x diarree weer opnieuw moest beginnen met 7 dagen tellen.
Je hebt een aantal dagen geen diarree gehad dus hoef je niet opnieuw die 7 dagen te tellen