De pil ‘vergeten"/> De pil 'vergeten' en mogelijke zwangerschap?! - Medische Forum - Dokter.nl

De pil ‘vergeten’ en mogelijke zwangerschap?!

Online ZorgZus

Heey,

De situatie is als volgd:

Op de 26e van september had ik me stopweek moeten nemen, maar vanwege vakantie gekozen om door te slikken. In die week (2x keer half inslaap mijn pil wekker afgezet).....de 1e keer was ik 11 uur en 10 minuten te laat en 5 dagen later 11 uur en 50 minuten te laat, nu is dat allebei gewoon binnen de 12 uur range volgens de bijsluiter en hoef ik me geen zorgen te maken over misschien een zwangerschap. Klopt dit?

Alvast bedankt voor de antwoorden

Reageer

Als je de pil doorslikte is dat geen probleem

Reageer

Dankjewel voor het beantwoorden, dan is er geen rede om me zorgen meer te maken.

Reageer

Had toch nog 1 laatste vraag:

Zat nog te denken over de anticonceptiepil die ik dus later heb ingenomen. De 1e pil was de dag dat ik de stopweek moest beginnen (wat ik dus niet heb gedaan)......de 2e later in genomen pil was 7/8 dagen later (nog steeds allemaal dus binnen die 12 uur). In de tussentijd wel seks gehad zonder condoomgebruik, maar ben ik dan nog steeds beschermd?

Reageer

ja hoor

Reageer
Reageer op: De pil ‘vergeten’ en mogelijke zwangerschap?!
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif