Pil vergeten

Pil vergeten - Medische Forum - Dokter.nl

Pil vergeten

Online ZorgZus

Hoi,

Ik slik de pil nu vijf dagen door om mijn menstruatie uit te stellen vanwege vakantie. Helaas ben ik de pil van gisteren vergeten, ik heb hem vandaag geslikt maar wel langer dan 12 uur later.. ik heb nu mijn twijfels of ik wel beschermd ben?

Reageer

Beschermd ben je. Maar het zou kunnen dat je een doorbraakbloeding krijgt. Dan moet je alsnog een stopweek starten

Reageer

Beste

Ik neem de pil al ruim een jaar door. Ik ben echter een pil vergeten te nemen waardoor mijn strip een dag later stopte. Ik heb seks gehad. Was ik nog beschermd? Ik zit ermee in zwanger te zijn.. Het is ook zo dat -ik ben intussen aan de volgende strip bezig- ik sinds een kleine week pijn heb in mijn onderrug en ook onderbuik. Net menstruatiepijnen...Ik weet niet wat te doen?
    Alvast bedankt voor uw antwoord.

Reageer

Als je de pil zonder stopweek doorslikt is het geen probleem als je een keer een pil vergeet. Je zou wel een doorbraakbloeding kunnen krijgen. Dan moet je meteen een stopweek houden

Reageer

Volgens mij is die vraag op een ander forum net al beantwoord.....

Reageer
Reageer op: Pil vergeten
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif