testen na drie weken

"/> testen na drie weken - Medische Forum - Dokter.nl

testen na drie weken

Online ZorgZus

Dag,

Ik heb een erge angst voor zwangerschap, ook al neem ik de pil.
    Vanaf nu gaan we de pil ook weer combineren met een condoom omdat ik anders te bang ben, tot op het niveau dat ik amper slaap van de paniek.
    Maar dat hebben we dus ook een tijd niet gedaan, we hadden seks zonder condoom maar hij trekt uit voordat hij klaarkomt. de laatste keer dat we zonder condoom deden is 22 dagen geleden.
    Gisterenochtend heb ik (met ochtendurine) een test gedaan, na 21 dagen dus. Is deze helemaal betrouwbaar of kan ik beter binnen kort nog een test doen (en wanneer dan?)?
    Ik heb namelijk constipatie en rugklachten, ook een tinteling in mn linkerarm soms, voor de rest geen klachten maar ik dacht dat constipatie en rugpijn kenmerken waren van awangerschap. Ik ben hier voor naar de dokter geweest en heb laxeermiddel gekregen. Mijn buik is ondertussen niet meer zo opgeblazen maar nog steeds veel gerommel en rugpijn.
    Mijn vragen zijn dus:
    1) denkt u dat er een kans is dat ik zwanger ben?
    2) was de test betrouwbaar?

Reageer

Vraag 1: Nee
    Vraag 2: Ja

Reageer

Ik had volgens mij in een ander topic van jou hierover ook al geschreven dat je zo niet zwanger kunt raken
    In januari schreef je dat je doorverwezen bent naar een psycholoog. Bespreek deze irreële angsten dan ook met de psycholoog,

Reageer
Reageer op: testen na drie weken
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif