Zoeken Vraag het forum

Vergeten pil

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Lynn

Hi
    Kan iemand mij zeggen welke regels je volgt als je een pil vergeet tijdens het doorslikken? Ik ben namelijk oo dag 3 van men doorslikstrip 1 vergeten. Handel je dab het zelfde als vergeten vn een pil in week 3 omdzt het zegmaar een verlengde is of hoe zit dat

10 reacties
    Reageren
    Suzan

Dat kun je in de bijsluiter of online zo zelf opzoeken……Google maar eens “pil vergeten bij doorslikken” of een soortgelijke tekst

Reageren
    John (moderator)

Dat is verder geen probleem. Er gelden de regels zoals beschreven bij pil vergeten in week 2

Reageren
    Lynn

Oke bedankt
    Ik heb nu last van een opgezette buik, buikkrampen, hoofdpijn, grotere en zwaarde borsten en gevoelige tepels. Ik heb al meerdere keer doorgeslikt in het verleden maar nog nooit klachten gehad en nu wil, zou het toch een zwangerschap kunnen zijn

Reageren
    John (moderator)

Ik kan zo via internet ziet zien of je zwanger bent. Daar zou je dan toch een zwangerschapstest voor moeten doen

Reageren
    Lynn

Maar is de kans groot omzien de klachten die ik heb?

Reageren
    John (moderator)

Daar kan ik je helaas geen antwoord op geven

Reageren
    Lynn

Oke, maar normaal was ik toch beschermd die dag he???

Reageren
    John (moderator)
    Lynn

Oke dus in principe kan ik niet zwanger zijn dan he? Zouden de pijnlijke , grotere borsten en pijnlijke tepelskunnen komen door het doorslikken van de pil ookal heb ik dit nog nooit eerder gehad of kan da nizt?

Reageren
    John (moderator)

dat kan

Reageren
Reageer op: Vergeten pil
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.