Vergeten pil

Online ZorgZus

Hi
    Kan iemand mij zeggen welke regels je volgt als je een pil vergeet tijdens het doorslikken? Ik ben namelijk oo dag 3 van men doorslikstrip 1 vergeten. Handel je dab het zelfde als vergeten vn een pil in week 3 omdzt het zegmaar een verlengde is of hoe zit dat

Reageer

Dat kun je in de bijsluiter of online zo zelf opzoeken......Google maar eens "pil vergeten bij doorslikken" of een soortgelijke tekst

Reageer

Dat is verder geen probleem. Er gelden de regels zoals beschreven bij pil vergeten in week 2

Reageer

Oke bedankt
    Ik heb nu last van een opgezette buik, buikkrampen, hoofdpijn, grotere en zwaarde borsten en gevoelige tepels. Ik heb al meerdere keer doorgeslikt in het verleden maar nog nooit klachten gehad en nu wil, zou het toch een zwangerschap kunnen zijn

Reageer

Ik kan zo via internet ziet zien of je zwanger bent. Daar zou je dan toch een zwangerschapstest voor moeten doen

Reageer

Maar is de kans groot omzien de klachten die ik heb?

Reageer

Daar kan ik je helaas geen antwoord op geven

Reageer

Oke, maar normaal was ik toch beschermd die dag he???

Reageer
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Ja.

Reageer

Oke dus in principe kan ik niet zwanger zijn dan he? Zouden de pijnlijke , grotere borsten en pijnlijke tepelskunnen komen door het doorslikken van de pil ookal heb ik dit nog nooit eerder gehad of kan da nizt?

Reageer

dat kan

Reageer
Reageer op: Vergeten pil
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief