Zoeken Vraag het forum

Menstruatie klachten pil

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ano

Beste

Ik heb 10dagen voor ik mijn menstruatie mort krijgen al last van krampen, veel plassn, hoofdpijn en duizeligheid. Ik neem de pil iedere dag rond het zelfde tijdstip ben geen vergeten ook geen diarree en ook niet gespuwt. In augustus is mijn pil ongeveer een uur lang in hitte geweest van boven de 30 graden kan het dat ik zwanger ben aangezien ik zo vroeg al klachten heb.
    Begin september ben ik wel nog ongesttld geweest meer dan normaal zelfs.
    Maar toch ben in ergens bang omdat men pil een tijdje in hitte was en ik die klachten 10 dagen voor de menstruatie heb.
    Zou de kans op zwangerschap groot zijn
    Of is dit gewoon teken van een aankomende menqtruatie.

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat heeft geen invloed op de werking van de pil gehad.

Reageren
    Ano

Oke dus er is niet egt een kans op een zwangzeschap dan

Reageren
    John (moderator)

Nee inderdaad

Reageren
Reageer op: Menstruatie klachten pil
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.