- Daisy4 juni 2009 om 07:39
Normaal gesproken neem ik mijn pil altijd ”s avonds rond half 11. Dat heb ik gisteravond ook gewoon op tijd gedaan, alleen vanochtend was ik om 9 uur ’s morgens(10 uur later) zo dom op de pil van vandaag te nemen. Ik slik namelijk ook andere pillen alleen die moet ik altijd ”s ochtends slikken, alleen omdat de anticonceptiepil altijd binnen handbereik ligt was ik zo dom om die te pakken inplaats van mijn medicijnen. Nou kan dit denk ik opzich niet zoveel kwaad, mijn vraag is alleen wanneer moet ik die van morgen dan nemen?
In de ochtends morgen of dan toch in de avond morgen weer zoals gewoonlijk, als ik hem ’s avonds zou nemen zou er tussen die ene in de ochtend en die avond morgen meer dan 36 uur zitten?Ik denk zelf in de ochtend gewoon doorgaan?
Alvast bedankt.
3 reactiesReagerenanotje4 juni 2009 om 22:44Er is een ochtend, een middag en een avond.
Reageren
Je kan toch rekenen? Wat is dan het probleem?
Tip: gewoon elke ochtend samen met je andere medicijnen innemen, kun je je niet vergissen.Anoniem13 januari 2015 om 16:35Hallo,
Ik neem normaal altijd mijn pil rond 11 uur ’s avonds, maar heb het vandaag perongelijk al om 4 uur in de middag gedaan… moet ik nu morgen ook om 4 uur mijn pil innemen? of juist gewoon zoals altijd om 11 uur?
ReagerenJohn (moderator)
13 januari 2015 om 17:13Gewoon zoals altijd om 11 uur.
Reageren