Zoeken Vraag het forum

Pil te vroeg geslikt

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Daisy

Normaal gesproken neem ik mijn pil altijd ”s avonds rond half 11. Dat heb ik gisteravond ook gewoon op tijd gedaan, alleen vanochtend was ik om 9 uur ’s morgens(10 uur later) zo dom op de pil van vandaag te nemen. Ik slik namelijk ook andere pillen alleen die moet ik altijd ”s ochtends slikken, alleen omdat de anticonceptiepil altijd binnen handbereik ligt was ik zo dom om die te pakken inplaats van mijn medicijnen. Nou kan dit denk ik opzich niet zoveel kwaad, mijn vraag is alleen wanneer moet ik die van morgen dan nemen?
    In de ochtends morgen of dan toch in de avond morgen weer zoals gewoonlijk, als ik hem ’s avonds zou nemen zou er tussen die ene in de ochtend en die avond morgen meer dan 36 uur zitten?

Ik denk zelf in de ochtend gewoon doorgaan?

Alvast bedankt.

3 reacties
    Reageren
    anotje

Er is een ochtend, een middag en een avond.
    Je kan toch rekenen? Wat is dan het probleem?
    Tip: gewoon elke ochtend samen met je andere medicijnen innemen, kun je je niet vergissen.

Reageren
    Anoniem

Hallo,

Ik neem normaal altijd mijn pil rond 11 uur ’s avonds, maar heb het vandaag perongelijk al om 4 uur in de middag gedaan… moet ik nu morgen ook om 4 uur mijn pil innemen? of juist gewoon zoals altijd om 11 uur?

Reageren
    John (moderator)

Gewoon zoals altijd om 11 uur.

Reageren
Reageer op: Pil te vroeg geslikt
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.