Hoi
Ik zit nu op de laatste dag van mijn stopweek, ik heb tot nu toe elke dag al last gehad van diarree soms gewoon en soms ook waterige diarree dit al bijna 6 dagen. Voor mijn stopweek had ik ook last van waterige diarree 2dagen maar heb dan 2dagen eerder een stopweek ingelast. Ik vraag mij af of zolange diarree invloed kan hebben op mijn pilstrip die ik morgenavond neem of ik dan nog veilig ben?
Diarree tijdens de stopweek heeft daar geen invloed op. Dus als je geen diarree meer hebt als je weer aan de pil begint ben je gewoon beschermd
Oke dus ik kan morgen gewoon mijn pilstrip starten en ik ben dan ook gewoon veilig mits ik geen diarree heb? Maar stel dat ik morgen wel diarree zou hebben heeft dat dan wel invloed op mijn pil of ook enkel als het binnen fe 4uur na innamen van men pil is? Of mag ik een hele dag geen diarree hebben om veilig te zijn aangezien ik nu al 6dagen diarree heb ?
Als je diarree blijft houden ben je niet beschermd. Je zou ook dan ook wat aan de diarree moeten doen.
Dus als ik morgen nof diarree heb ook voor het innemen van mijn pil ben ik niet meer beschermd? Welke maatregelen moet ik dan nemen dan weet ik het al moest ik diarree hebben? Ja klopt ik heb namelijk buikgriep en moet gewoon uitzieken van de dokter
ah...
Dat moet je aanvullende maatregelen nemen. Condoom gebruiken bijvoorbeeld. Je bent dan pas weer beschermd als je de pil 7 dagen achter elkaar hebt genomen nadat de diarree dan is gestopt.
Diarree, en dat omdat je dat toch al 6 dagen hebt.