- Fleur28 september 2021 om 11:49
Hi all,
Ik heb al bijna 3 jaar een Mirenaspiraal en heb hier nooit problemen mee gehad.
Wel heb ik al mijn hele leven een hele onregelmatige menstruatie.
Door de Mirena is dit niet verbeterd, dus dat ik 1,5 week geleden ongesteld was weerhoudt mijn lichaam er niet van om vervolgens over 3-4 maanden pas weer ongesteld te worden, of juist over een week al haha.Ik had afgelopen week (dus de dagen NA mijn ongesteldheid, dus hier kan het mee te maken hebben) gevoelige tepels en borsten.
Ook heb ik al sinds een maand meer afscheiding dan normaal.
Vanochtend werd ik ineens om 7:00 kotsmisselijk wakker en moest ik direct overgeven (dit is natuurlijk sowieso direct bij iedereen het morningsickness-alarm dat gaat rinkelen in je hoofd haha).
Ik ben de laatste maand ook erg vermoeid. Ik ben student en kon normaliter tot diep in de nacht feesten, maar de laatste maand is het om 1:00 echt gedaan met mij. Ik heb dan ook altijd barstende koppijn.Ik weet dat het allemaal op zichzelfstaande symptomen zijn en dat het raar is dat ik ongesteld ben geworden, maar ik vroeg mij af of dit net als bij de pil een soortvan ‘nepmenstruatie’ is.
Enfin, ik heb een Predictor Early test besteld en wilde vooral weten wanneer ik die het beste kan doen.
De test kan namelijk 6 dagen VOOR je uitgebleven menstruatie al gedaan worden, maar door mijn spiraal weet ik simpelweg niet wanneer dat zal zijn (en ik ben natuurlijk ook nog ongesteld geweest, wat raar zou kunnen zijn).Hopelijk heeft iemand een idee wat ik het beste kan doen.
Alvast bedankt!