- Marieke3 november 2008 om 18:41
Hallo allemaal!
Heb een vraagje waar ik graag antwoord op wil..
Mijn vriend en ik zijn beide getest op soa´s en we hebben allebei niks dus we vrijen sinds kort zonder condoom.
Ik ben aan de pil. (voorheen Microgynon 30, heeft nu een andere naam).
Steeds vaker hoor ik nu dat er mensen zijn die ondanks ze de pil heel regelmatig slikken en geen antibiotica gebruiken, zwanger worden.
Maar omdat een ontrekkingsbloeding na elke strip geen échte bloeding is, is mijn vraag of dat ook een onttrekkingsbloeding stopt zodra je zwanger bent of dat dit door gaat omdat het een ´neppe´ bloeding is..
Normaal is het eerste teken van een zwangerschap dat de bloeding uitblijft maar blijft de ontrekkingsbloeding aan elk eind van de maand ook uit?
Bedankt alvast!3 reactiesReagerenlady X1 januari 2009 om 13:39dit wil ik ook heel graag weten! ik zit met dezelfde vraag. voor zover ik weet stopt dat dan ook, maar ik weet het niet zeker, precies om dezelfde reden als Marieke. Heeft iemand een antwoord?
Reagerenlottie25 juni 2023 om 21:20Het laatste bericht is al van 2009 geleden maar ik zit nu met dezelfde vraag, stoppen onttrekkingsbloedingen in de stopweek ook?
hopelijk antwoord er nu wel iemand
ReagerenJohn (moderator)
25 juni 2023 om 21:40De bloeding in de stopweek is in principe de onttrekkingsbloeding. En normaliter stopt die ook op het einde van de stopweek
Reageren