Zoeken Vraag het forum

de pil

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniempje

hallo,

mijn vriendin en ik denken een stapje verder te gaan, maar voordat we dat willen wil zij aan de pil, mara ze is 13 jaar oud, maar een goeie vriendin van mij zei dat ze dan langs de dokter moest, maar dat durft ze dus niet. is der een andere manier om te weten welke pil we moeten nemen?

Groeten

4 reacties
    Reageren
    staffieanne

nee er is geen andere manier om aan de pil te komen,dus je vriendin zal toch echt naar de dr moeten.als ze daar bang voor is,bv dat haar ouders er achter komen dat hoeft niet,want een dr heeft zwijgplicht.

succes verder g. anne

Reageren
    anoniempje

dankje, maar op 1 of andere manier wilt ze dat ik der gwn 1 haal, maar dat lijkt mij niet so slim. want op 1 of andere manier wilt ze niet naar de dokter ze schaamt zich dood ofso.

Reageren
    Ioni

Je kunt niet zomaar de pil halen, dat kan alleen op voorschrift van de dokter.
    Het werkt niet zo als het halen van condooms.

Reageren
    anoniempje

dat dag ik dus ook al, maar dan moet ze wel gaan 😉

Reageren
Reageer op: de pil
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.