John (moderator)
30 januari 2020 om 19:48Dan is het toch goed. Niks aan de hand dus
Meisje11 februari 2020 om 11:30Hallo
ik zit nu in de stopweek sinds vorige week donderdag. Normaal gezien heb ik altijd mijn regels dan op zondag. Sinds kort is dit op maandag maar sinds dees maand is het precies anders. Zondag had ik een miniem beetje bloed maar echt bijna niks, gisteren ook en vandaag al iets meer. Hoe komt dit en moet ik me zorgen maken?
ReagerenJohn (moderator)
11 februari 2020 om 17:37Dat kan door de pil komen, maar is verder niet echt een probleem hoor
ReagerenMeisje12 februari 2020 om 17:59Nu heb ik nog 1 vraag. Zoals je weet heb ik tijdens mijn tweede week van de pil enorme last gehad van diarree tijdens het innemen van de pil. Had toen binnen de 12 uur een nieuwe pil genomen gehad. (Neem om 18u de pil had rond 20u enorme diarree en had om 22:30 een nieuwe ingenomen, geen diarree meer gehad). Heb nadien wel met condoom verder seks gehad omdat ik zeker wouden zijn. Heb nadien geen diarree meer gehad binnen de vier uur van de pil. Maar wel tussendoor nog (in de ochtend bv). Donderdag start ik terug met de pil. Zou mijn pil al terug veilig zijn of nog niet want ik twijfel nu omdat ik de laatste tijd nogal last heb gehad van diarree vandaar mijn vraag..
ReagerenJohn (moderator)
12 februari 2020 om 19:07Wanneer had je de laatste keer diarree?
ReagerenMeisje12 februari 2020 om 20:47In de laatste week van men pil dinsdag denk ik om 10 uur. (Woensdag neem ik altijd men laatste pil). In de stopweek heb ik zondag enorme last gehad van diarree
ReagerenJohn (moderator)
12 februari 2020 om 20:55Dan is het verstandig om de eerst 7 dagen achter elkaar te nemen na de stopweek
ReagerenMeisje13 februari 2020 om 09:18Ben ik dan volgende week donderdag of vrijdag terug veilig? Want neem vandaag men pil terug
ReagerenJohn (moderator)
13 februari 2020 om 12:38ja hoor
ReagerenMeisje18 februari 2020 om 08:18Hallo
ik heb nu al twee keer na mijn stopweek (zit nog in eerste week, donderdag tweede) dat mijn stoelgang niet vast is maar zo vormloos en een beetje vla achtig. Het is in de ochtend dat ik dit heb gekregen dus zeker niet binnen de vier uur van het innemen van de pil.
ReagerenJohn (moderator)
18 februari 2020 om 10:35Dan is er niets aan de hand
ReagerenMeisje23 februari 2020 om 13:50Hallo
ik zit nu in mijn tweede week. Vrijdag had ik rond iets voor 16u felle diarree gehad en rond iets na 18u mijn pil genomen. Heb voort moment geen diarree meer gehad sindsdien en zeker niet binnen de vier uur van men pil. Ben ik nog beschermd?
ReagerenJohn (moderator)
23 februari 2020 om 14:27Diarree heeft alleen maar invloed op de werking van de pil als dat binnen 4 uur NA inname is
Reageren