- Bianca3 januari 2020 om 01:12
Hey, ik heb net de pil geslikt ongeveer om 22u. Was me laatste pil voor mijn stopweek maar ik heb net diarree gehad, moet ik dan alsnog een nieuwe pil nemen? En heeft het gevolgen zoals niet meer veilig of dat er iets anders aan me kan zoals niet ongesteld worden of iets ?
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 januari 2020 om 11:56Je hoeft geen nieuwe pil te nemen. Maar voor alle zekerheid neem je dan de pil na de stopweek een dag eerder. Je hebt dus op woensdag de laatste pil geslikt en begint dan weer op donderdag
ReagerenBianca3 januari 2020 om 12:08Ik heb gisteren de laatste pil geslikt dus donderdag, moet ik dan volgend woensdag beginnen? Ben ik gewoon beschermd?
ReagerenJohn (moderator)
3 januari 2020 om 12:31Je had gisteren wel de laatste pil geslikt, maar binnen 4 uur diarree gehad. Dus telt die pil niet meer mee.
Reageren
Dan heb je dus op woensdag de laatste pil gehad en moet je uiterlijk donderdag weer met de pil startenJohn (moderator)
3 januari 2020 om 12:31Als je dat zo doet ben je gewoon beschermd
ReagerenBianca10 januari 2020 om 19:22Ik moest woensdag dus begonnen zijn?? Maar ik ben het vergeten en ben pas gisteren begonnen, ben ik beschermd??
Reageren