- Sandra29 november 2017 om 15:46
Hai,
Ik ben aan de pil en heb afgelopen zaterdag mijn laatste pil geslikt. Het is vandaag woensdag en had hele donkere bruine afscheiding. Zover ik me herinner heb ik geen pil vergeten, alleen wel vaak naar het toilet geweest (geen diarree). Mijn vriend is wel steeds in mij klaargekomen wanneer we seks hadden. Alleen nu circuleert op het internet dat het een innesteling kan zijn of iets dergelijks.. ik ben super bang en gestresst, kan iemand mij helpen?
mvg Sandra
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
29 november 2017 om 15:54Als je de pil goed hebt geslikt, en er geen bent vergeten in de laatste week van de strip, is er geen reden om te denken dat je zwanger zou kunnen zijn. De donkere afscheiding kan een voorbode zijn van de aankomende menstruatie.
ReagerenSandra29 november 2017 om 16:24En stel, ik krijg morgen mijn normale ongesteldheid niet, wat is dan het beste om te doen? En moet ik dan zondag gewoon weer beginnen met de pil?
ReagerenJohn (moderator)
29 november 2017 om 16:43Je moet gewoon even rustig afwachten en ook weer op tijd met de pil beginnen.
ReagerenSandra29 november 2017 om 16:44Is goed, erg bedankt voor uw hulp! Voel me al wat rustiger..
Reageren