- Anoniempje :)25 maart 2019 om 19:54
Hoi,
Ik ben de laatste tijd mn pil vaak vergeten de laatste week. Vorige week maandag had ik ze wel genomen. Dinsdag was ik mn pil vergeten, ik had de pil van die dag dan samen met die van woensdag gepakt. Donderdag en zaterdag had ik ze ook vergeten en die pillen heb ik dan de daarop volgende dag , vrijdag en zondag dus. Maar vrijdag had ik voor mijn uur dat ik normaal mijn pil pak (8 u savonds) onbeschermde seks gehad met mijn lief.
Is er een kans dat ik zwanger ben? Woensdagavond (vandaag is het maandag) is de laatste dag dat ik mijn pil pak en vanaf donderdag is het dan stopweek. En hoe groot is die kans dan?
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
25 maart 2019 om 20:34als je de pil zo gebruikt, dan kun je wel zwanger raken. aangezien de laatst vergeten pillen en de derde week van de strip waren. raad ik je aan om ZONDER stopweek door te gaan met de volgende strip
ReagerenAnoniempje :)25 maart 2019 om 21:36John (moderator)
25 maart 2019 om 21:49Laten we het erop houden, dat er een kans is.
ReagerenCatootje28 maart 2019 om 02:26Ik zou ofwel zorgen voor een manier om hem regelmatig in te nemen. Of zorgen voor een andere manier van anticonceptie. Ik zou nu in elk geval condooms op je nachtkastje leggen. Heb zelf een pessarium omdat die geen invloed heeft op je hormonen.
Reageren