- Anoniem18 maart 2019 om 10:26
Hallo,
Sinds oktober ben ik met de anticonceptiepil gestopt, vanwege misselijkheid en niet fijn voelen etc. Sindsdien doen we het met alleen condoom. Ik ben pas 1 keer 1 dag ongesteld geweest in deze 5 maanden, dus heb nog een heel onregelmatige cyclus.
Gisteren hadden we seks met condoom en op een gegeven moment dacht ik te voelen dat het condoom afzakte bij mijn vriend, dus we stopten meteen. Deze zat echter nog gewoon vast. Daarna zijn we doorgegaan en naderhand hebben we de condoom gecontroleerd en er leek niks aan de hand te zijn. Naderhand ben ik gewoon naar de wc geweest. Echter anderhalf uur later ging ik weer naar de wc en zag ik een kleine witte klodder in mijn ondergoed zitten. Ik schrok me dood, omdat het heel erg op sperma leek. Nu weet ik dus niet of dit ook hele witte dikke afscheiding kan zijn.. (evt. met combinatie glijmiddel?) ik heb dit normaal namelijk nooit. De combinatie van het gevoel dat hij afzakte en de witte klodder vind ik een beetje eng. Wat zouden jullie doen in mijn geval?
Groetjes
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
18 maart 2019 om 12:03Ik ga er vanuit dat het je eigen afscheiding met glijmiddel is.
ReagerenAnoniem18 maart 2019 om 12:46Bedankt voor het geruststellende antwoord. Is het ‘bewezen’ of is er een verklaring voor dat afscheiding met glijmiddel zo’n witte klodder kan veroorzaken?
ReagerenJohn (moderator)
18 maart 2019 om 16:04Dat is op zich een vrij normaal verschijnsel
Reageren