- AnoniemX2 februari 2019 om 00:31
Hallo, ik heb een vraag…
Ik heb dus seks met mijn vriend gehad een week later nadat ik de pil vergeten was om in te nemen. Ook was ik vergeten om de vergeten pil in te nemen ( de pil van woensdag) de volgende avond heb ik wel gewoon mijn pil ingenomen en een week later (ook op een woensdag) dus onveilig seks gehad met mijn vriend. Daarna heb ik tot nu (zaterdag) gewoon de pil netjes op het juiste tijdstip ingenomen. Maar ik twijfel wel echt heel erg of het niet gevaarlijk is en of er niet een kans is op zwangerschap 🙁
Ik slik btw de pil ook altijd door zodat ik niet ongesteld wordt. En dit gaat over de pil van week 3,5.
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 februari 2019 om 17:23dan is het niet erg als je een keer een pil vergeet.
ReagerenAnoniemX2 februari 2019 om 17:50oke dus het kan geen kwaad? En ik kan dus niet zwanger zijn?
Ik stress namelijk echt heel heftig ben pas 17
ReagerenJohn (moderator)
2 februari 2019 om 19:12Omdat je de pil doorslikt kan dat dus geen kwaad
ReagerenKristel2 februari 2019 om 20:45Ik heb het soort van zelfde meegemaakt en kon op internet er niks over vinden van wat er gebeurd als je de vergeten pil bent vergeten in te nemen.
Ik ben dus de pil vergeten en heb 5 dagen later onveilig seks gehad. Ik slik de pil niet door. Heb elke maand netjes een stopweek. Had de pil vorige maand wel doorgeslikt vanwege mijn verjaardag
En nu was mijn vraag of dat kwaad kan?
ReagerenKristel2 februari 2019 om 20:47Mijn dokter *huisarts* zei namelijk ook een keer tegen mij dat ik als ik mijn pil ben vergeten in te nemen hem gewoon moet weggooien en de volgende dag gewoon weer de andere pil moet slikken van die dag. Nu kom ik op internet alleen allemaal andere dingen tegen. Best wel verwarrend…
ReagerenJohn (moderator)
2 februari 2019 om 23:42Dat hangt er dan vanaf in welke week van de strip je de pil vergeet.
Reageren