Zoeken Vraag het forum

Vergeten pil niet ingenomen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • AnoniemX

Hallo, ik heb een vraag…

Ik heb dus seks met mijn vriend gehad een week later nadat ik de pil vergeten was om in te nemen. Ook was ik vergeten om de vergeten pil in te nemen ( de pil van woensdag) de volgende avond heb ik wel gewoon mijn pil ingenomen en een week later (ook op een woensdag) dus onveilig seks gehad met mijn vriend. Daarna heb ik tot nu (zaterdag) gewoon de pil netjes op het juiste tijdstip ingenomen. Maar ik twijfel wel echt heel erg of het niet gevaarlijk is en of er niet een kans is op zwangerschap 🙁

Ik slik btw de pil ook altijd door zodat ik niet ongesteld wordt. En dit gaat over de pil van week 3,5.

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

dan is het niet erg als je een keer een pil vergeet.

Reageren
    AnoniemX

oke dus het kan geen kwaad? En ik kan dus niet zwanger zijn?

Ik stress namelijk echt heel heftig ben pas 17

Reageren
    John (moderator)

Omdat je de pil doorslikt kan dat dus geen kwaad

Reageren
    Kristel

Ik heb het soort van zelfde meegemaakt en kon op internet er niks over vinden van wat er gebeurd als je de vergeten pil bent vergeten in te nemen.

Ik ben dus de pil vergeten en heb 5 dagen later onveilig seks gehad. Ik slik de pil niet door. Heb elke maand netjes een stopweek. Had de pil vorige maand wel doorgeslikt vanwege mijn verjaardag

En nu was mijn vraag of dat kwaad kan?

Reageren
    Kristel

Mijn dokter *huisarts* zei namelijk ook een keer tegen mij dat ik als ik mijn pil ben vergeten in te nemen hem gewoon moet weggooien en de volgende dag gewoon weer de andere pil moet slikken van die dag. Nu kom ik op internet alleen allemaal andere dingen tegen. Best wel verwarrend…

Reageren
    John (moderator)

Dat hangt er dan vanaf in welke week van de strip je de pil vergeet.

Reageren
Reageer op: Vergeten pil niet ingenomen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.