Zoeken Vraag het forum

Pijn in mn zij na 2 weken plaatsen van spiraal (mirena)

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb nu ongeveer een halve week last van pijn in mijn zij. Het begon bij bepaalde bewegingen maar nu voel ik het als ik zit of bij elke stap die ik zet. Het is lastig uit te leggen, maar de pijn voelt vanaf de voorkant maar dan iets opzij naar links richting m’n zij.

Ik heb op 18 december mijn spiraal laten zetten en dat ging bijna geheel zonder pijn. Dit viel me erg mee, ik ben 20 en het was Mn eerste keer. Ik stond binnen 7 minuten weer buiten! Inclusief voor & na echo.

Echter 10 minuten erna ben ik onwel geworden maar dat lag meer aan het niet eten & pijnstillers op een lege maag.

Maar over de pijn: voor mijn gevoel lijkt het vanaf mijn linker eileider/eierstok te komen. Ik voel het heel erg tijdens de seks.

Wat moet ik doen? (Ik hoorde dat je zeker een paar weken moet afwachten, omdat er diverse klachten binnen een paar weken vanaf overgaan, daarom twijfel ik).

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Neem even contact op met je huisarts

Reageren
Reageer op: Pijn in mn zij na 2 weken plaatsen van spiraal (mirena)
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.