- Kaas174622 augustus 2018 om 06:13
Hallo allemaal!
Ik slik nu al zo’n vier strips door achter elkaar en ben afgelopen zaterdag begonnen met een nieuwe strip. De pil van vrijdag (dus de laatste pil van strip 4) ben ik vergeten. Die heb ik zaterdag samen met de pil van zaterdag ingenomen. Nu ben ik gisteren (dinsdag) nogmaals de pil vergeten.
Ik heb altijd seks met een condoom, dus angst op zwangerschap heb ik niet. Wel wil ik weten wat ik nu moet doen met de pil. Ik was van plan m’n strip af te maken (nog 16 pillen) en dan een stopweek in te lassen. Nu lees ik echter dat bij het doorslikken de regels van week 3 gelden en dat je dus de strip moet afmaken en daarna meteen aan een nieuwe strip moet beginnen. Dit zou betekenen dat ik nog 37 pillen zou moeten slikken. Daar voel ik me niet erg prettig bij, aangezien ik de pil al zo lang doorslik en ik graag een stopweek zou willen inlassen.
Iemand tips?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
22 augustus 2018 om 08:55Bij het doorslikken van de pil gelden de regels zoals die beschreven zijn bij week 2. Niks aan de hand dus en gewoon de strip afmaken en dan een stopweek houden. Als je door de vergeten pillen een doorbraakbloeding zou krijgen, last dan meteen een stopweek in
Reageren