- Anoniem17 augustus 2018 om 11:59
Hi,
Ik zit aan het einde van de eerste week van mijn nieuwe pilstrip, ik heb een raar gevoel in mijn onderbuik, alsof ik ongesteld zou moeten worden, wat uiteraard niet zo is. Ik kan niet helemaal plaatsen waar dit wel vandaan komt. 2 weken voor mijn stopweek heb ik een aantal keer seks gehad. Ik heb mijn pil altijd juist geslikt, nooit vergeten/te laat/overgeven/diarree of wat dan ook en ben gewoon ongesteld geworden in mijn stopweek.
Wel heb ik ongeveer 1,5 maand voor dat ik seks had 5 dagen antibiotica geslikt ivm een kaakoperatie. Ik heb na het stoppen van de antibiotica nog 1,5 week de pil geslikt en toen een stopweek gehouden en gewoon weer begonnen, in deze 1,5 maand heb ik ook geen seks gehad.
Kan het de werking van mijn pil 1,5 maand later nog beïnvloed hebben of kan ik er vanuit gaan dat er iets anders aan de hand is? (vond hier overigens niets over in de bijsluiter)
1 reactieReagerenJohn (moderator)
19 augustus 2018 om 09:15dat zal niet van de antibiotica zijn. Ik denk dat de klachten toch een andere oorzaak hebben
Reageren