- Bangerik5 augustus 2018 om 13:47
Goedemiddag,
Ik heb reeds 2 jaar een spiraaltje, enorm tevreden van, maar ik heb na een jaar af en toe last gekregen van eens een beetje spotting. Nu ben ik recent op jaarlijkse controle geweest bij mijn arts, en die zei dat het spiraaltje nog op zijn plaats zit, en af en toe wat bloeding/spotting perfect normaal kan zijn.
Ik heb een 2tal weken geleden wat spotting gehad, en nu opnieuw. Ik heb gisteren en vanmorgen wel gemeenschap gehad met mijn vriend, ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft maarja. Is op zich wel vervelend om zo op korte termijn er meerdere malen last van te hebben.
Ik had willen opzoeken of het aan het extreme warme weer zou kunnen liggen (als ik nog geen anti conceptie nam, reageerde mijn lichaam/menstruatie redelijk op temperatuurschommelingen), maar ik kwam allerlei verhalen tegen van mensen waarbij het spiraal verschoven was, waarbij bloedingen een teken hiervan waren.
Ik krijg nu een enorme schrik, maar mijn dokter heeft onlangs nog maar gevoeld dat ie op zijn plaats zat…
Wat denken jullie?