- A13 juni 2018 om 13:12
hallo, ik slik de pil al ongeveer 6 jaar
en gister moest ik weer slikken omdat ik me stopweek had gehad. Nu ben ik vergeten gister te slikken dus heb vandaag snel de pil ingenomen heb gister wel seks gehad met mijn vriend zonder condoom. Is dit heel erg ik slik hem altijd goed. Alleen gister ben ik vergeten ik zit nu in me eerste week dit was de eerste pil die ik weer moest slikken. HELP ME!!
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
13 juni 2018 om 13:18dan zou je morning after pil moeten gebruiken. Zo snel mogelijk. Ook ermee rekening houden dat je de strip verder wel moet afmaken, maar niet meer door de pil bent beschermd tot na de volgende stopweek
ReagerenA13 juni 2018 om 13:24Ik heb de trigynon pil, en slik hem altijd goed alleen ben gister vergeten te beginnen maar heb hem net snel ingenomen moet ik nu echt een map halen?
ReagerenJohn (moderator)
13 juni 2018 om 16:33Als je onbeschermde seks hebt gehad is dar wel aan te raden
ReagerenAnoniem13 juni 2018 om 19:14Ik heb even een vraagje. Just to be sure. Ik slik de pil eigenlijk altijd door. Vorige week ben ik gestopt en ben afgelopen donderdag weer gestart met de pil. Ik slik die altijd keurig rond dezelfde tijd. Ben de pil alleen gisteren vergeten. Heb zondagavond seks gehad met mijn vriend, zonder condoom. Maar ben de pil dus gisterenavond vergeten. Heb nu vandaag rond een uur of 17 de pil van gisteren alsnog geslikt tegelijk met de pil van vandaag. Moet ik me zorgen maken? Qua de seks van zondag en qua condoom gebruiken of dergelijke?
ReagerenDijkgraaf13 juni 2018 om 20:05Het is bekend dat artsen elkaar dekken en elkaars fouten verdoezelen. Artsen zijn NOOIT te vertrouwen met hun diagnoses en operaties. Het gaat bij hen alleen maar om het geld en collega’s. Het is gewoon een criminele bende die u een poot uittrekt. Nederlanders trappen er nog massaal in. Lopen nog steeds te collecteren, te fietsen te hardlopen voor het goede doel. Het goede doel zijn de artsen, de zakkenvullers !! Wordt wakker sukkels.
ReagerenJohn (moderator)
13 juni 2018 om 22:38Er is een heel klein risico op zwangerschap, maar echt heel erg klein. Je moet er in ieder geval rekening me houden, dat je de komende 7 dagen niet beschermd bent door de pil
Reageren