- Anoniem27 mei 2018 om 14:58
Hallo allemaal,
Ik ben al jaren aan de prikpil en heb nooit klachten of problemen gehad.
Maar sinds een maandje heb na 2jaar weer onveilig gemeenschap gehad. En sindsdien heb ik klein beetje bloed verlies na de seks maar ook tussendoor ik heb hele erge buikpijn onderin en zere borsten. Ik heb in al die jaren dat ik de prikpil heb en ook seks heb gehad hier nooit last van gehad. Ook ben ik misselijk. Ik heb 2/3 weken terug ook nog antibiotica geslikt. Maar door de prikpil heen zwanger worden is toch heel onwaarschijnlijk?? Ik snap het gewoon niet dat ik pas na een paar jaar ineens na de seks deze klachten heb. Ik maak mij een beetje zorgen.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
27 mei 2018 om 15:03Zwanger raken is niet zo waarschijnlijk als je de prik op tijd haalt iedere keer. Maar als de klachten aanhouden, zou ik wel even naar de huisarts gaan
ReagerenAnoniem27 mei 2018 om 15:12Ik ben ook 6 weken aan de diarree geweest en overgeven enzo. Ik ben al naar de doktor geweest en moet 4 paracetemols op een dag slikken. Maar het lijkt niet te werken.
ReagerenJohn (moderator)
27 mei 2018 om 15:154 pacetamolletjes zullen ook niet zoveel uithalen. Toch gewoon teruggaan naar de dokter
Reageren