Zoeken Vraag het forum

Prikpil

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Meisje van 18

hey ik ben een meisje van 18

ik heb voor het eerst mijn prikpil gehade. Toen had ik drie weken er geen last van en toen werd ik normaal de vierde week ongesteld maar sindsdien is mijn ongesteld niet meer gestopt en volgende week mag ik eindelijk de tweede nemen maar nu ben ik bang dat ik ongesteld blijf kan iemand mij tips of ja ervaring delen ik durf het eigenlijk niet meer te nemen

groetjes meisje 18

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Bespreek het met je huisarts

Reageren
    Meisje van 18

ik heb het besproken met mijn huisarts ik moest wachten op de volgende prik ze willen me niet echt helpen

Reageren
    John (moderator)

dan zul je nog even moeten wachten. Onregelmatige bloedingen als je met de prikpil start zijn op zich niet zo vreemd en kunnen voor komen

Reageren
    John (moderator)

dan zul je nog even moeten wachten. Onregelmatige bloedingen zijn op zich niet vreemd als je pas met de prikpil bent gestart

Reageren
    Catootje

Gebruik van hormonale anticonceptie werkt verstorend op je eigen hormoonhuishouding en verstoort je cortisolwaarden. Op kortere of langere termijn kan dit klachten geven. Ook zorgt hormonale anticonceptie ervoor dat je tekorten krijgt aan diverse vitaminen en mineralen, waaronder zink. Heb zelf een pessarium omdat dat geen invloed heeft op je hormonen.

Reageren
Reageer op: Prikpil
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.