- Meisje van 1819 mei 2018 om 21:51
hey ik ben een meisje van 18
ik heb voor het eerst mijn prikpil gehade. Toen had ik drie weken er geen last van en toen werd ik normaal de vierde week ongesteld maar sindsdien is mijn ongesteld niet meer gestopt en volgende week mag ik eindelijk de tweede nemen maar nu ben ik bang dat ik ongesteld blijf kan iemand mij tips of ja ervaring delen ik durf het eigenlijk niet meer te nemen
groetjes meisje 18
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
19 mei 2018 om 22:12Bespreek het met je huisarts
ReagerenMeisje van 1819 mei 2018 om 22:24ik heb het besproken met mijn huisarts ik moest wachten op de volgende prik ze willen me niet echt helpen
ReagerenJohn (moderator)
19 mei 2018 om 22:34dan zul je nog even moeten wachten. Onregelmatige bloedingen als je met de prikpil start zijn op zich niet zo vreemd en kunnen voor komen
ReagerenJohn (moderator)
19 mei 2018 om 23:02dan zul je nog even moeten wachten. Onregelmatige bloedingen zijn op zich niet vreemd als je pas met de prikpil bent gestart
ReagerenCatootje20 mei 2018 om 03:36Gebruik van hormonale anticonceptie werkt verstorend op je eigen hormoonhuishouding en verstoort je cortisolwaarden. Op kortere of langere termijn kan dit klachten geven. Ook zorgt hormonale anticonceptie ervoor dat je tekorten krijgt aan diverse vitaminen en mineralen, waaronder zink. Heb zelf een pessarium omdat dat geen invloed heeft op je hormonen.
Reageren