Zoeken Vraag het forum

Pil

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • A

Hallo,

Als je diaree krijgt binnen 3 a 4 uur na de pil, schijnt het niet meer veilig te zijn. Is dit ook zo als je het 5 min na de pil inslikken krijgt? Ik denk dan namelijk dat die pil nog helemaal  niet zo ver je darmen in kan zijn gegaan. Overigens was het nier diaree, het was iets heel aparts. Ik had t zelfde gevoel als wanneer je gewoon moet poepen. Maar in de wc lag helemaal niets. Als ik goed keek leek het alleen alsof het water ofzo was. Het was compleet doorzichtig. Ergens lag volgens mij ook een klein stukje slijm ofzo in de pot. Dit is dus niet diarree maar is dat gevaarlijk? (Ik heb dat denk ik 3 x gehad en nu al lang niet meer)

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Nee, na 5 minuten maakt niets uit. en nee dat was niet gevaarlijk en dus ook geen diarree

Reageren
    A

Na hoeveel minuten of na hoeveel tijd heeft het dan wel inpact?

Reageren
    John (moderator)

Na 1 uur ongeveer

Reageren
Reageer op: Pil
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.