- Anoniem31 augustus 2017 om 19:49
Zit in de eerste week van men nieuwe pilstrook en ik kreeg dinsdagochtend last van diaree en na de diaree had ik de pil ingenomen. & toen ik ne halfuur later weer na de wc ging was het niet hard maar ook nie waterig. Meer tussenin dus heeft da invloed gehad op de pil? Heb wel dezelfde dag rond half 7 een nieuwe pil ingenomen want had seks gehad met men vriend. Men vraag is gwn als ik veilig was met de pil. Ps heb voor de zekerheid wel met condoom gedaan ma wil gwn weten of de pil uit zichzelf nog veilig was & btw neem altijd rond 10/11u in de ochtend men pil
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
31 augustus 2017 om 20:13Ja hoor. Niks aan de hand
En die extra pil innemen omdat je net seks hebt helpt natuurlijk helemaal niet.
ReagerenAnoniem31 augustus 2017 om 20:16dankjee, & Neen dat weet ik maar ik dacht van mss is da nie opgenomen in men lichaam (de eerste pil) dus had ik voor de zekerheid een 2de genomen. Maar een vraagje stel ik deed het toen zonder condoom had da dan ook geen risico’s?
ReagerenJohn (moderator)
31 augustus 2017 om 20:21Nee, dat bedoelde ik dus…
ReagerenAnoniem31 augustus 2017 om 20:29maar wanneer heeft het dan wel effect? Als het daarna nog loperig was?
ReagerenJohn (moderator)
31 augustus 2017 om 20:43Diarree heeft invloed op de pil als het waterdun is en binnen 4 uur na inname. Of meerdere dagen achter elkaar alleen maar waterdun
Reageren