- Lien22 maart 2018 om 02:33
Ik ben zondag avond gestopt met de pil we zijn ondertussen donderdag nu (2usnachts wel) en ikheb nogsteeds mijn regels condoom was wel gescheurt normaal gaat dat niet met de pil ik weet het maar waarom heb ik ze dan nog niet?
6 reactiesReagerenLien22 maart 2018 om 02:33heb ook super veel witverlies en die kleur is soms lichtgroen is dat normaal?
ReagerenJohn (moderator)
22 maart 2018 om 09:41Je menstruatie kan best wel eens iets later komen dan je gewend bent. Maar de groenige afscheiding is niet goed. Ga met de klachten naar de huisarts
ReagerenLien22 maart 2018 om 17:54ikheb ondertussen mijn regels gekregen maar het is niet zoals het altijd is het is bijna niks?
ReagerenJohn (moderator)
22 maart 2018 om 18:13Ga met de klachten naar de huisarts
ReagerenLies22 maart 2018 om 18:37als je alleen maar dat kunt zeggen reageer dan aub niet ik doe dit juist omdat ik niet naar de huisarts kan gaan
ReagerenJohn (moderator)
22 maart 2018 om 18:49Met de klachten die je hebt kun je via internet niet worden geholpen. Daar zul je dan toch mee naar een dokter moeten gaan….als je groene afscheiding hebt, zou je een infectie kunnen hebben. En om dat te behandelen heb je toch een dokter nodig.
ik kan in dit geval geen ander advies geven….
Reageren