Zoeken Vraag het forum

MAP

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Fien

Hey

Voorbije maandag hebben mijn vriend en ik seks gehad. We hebben een condoom gebruikt en ik slik de pil. De condoom is gescheurd en hij is dus in mij klaargekomen. Omdat ik de laatste tijd veel stress heb gehad, heb ik diarree gehad. Het moment dat we doorhadden dat de condoom gescheurd was, is mijn vriend een morning after pil gaan halen en heb ik die na een kwartier ingenomen. Deze donderdag begon mijn stopweek en ik krijg altijd mijn menstruatie die donderdag nog. Nu is het zondag en heb ik mijn menstruatie nog steeds niet gehad. We hebben ook donderdag seks gehad (zonder condoom,niet klaargekomen en ben aan pil). Ik heb gewoon de hele tijd mijn pil mooi op hetzelfde uur blijven doornemen tot mijn laatste pil op donderdag.

Zou ik zwanger kunnen zijn?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Je menstruatie kan uitblijven door het gebruik van de MAP. Er is alleen een probleem: Je was niet meer beschermd door de pil omdat je de MAP hebt gebruikt. Je had na het scheuren van de condoom, de pil moeten doorslikken zonder stopweek nom een eventuele zwangerschap te voorkomen. Beter een keer de bijsluiter lezen…

Reageren
Reageer op: MAP
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.