- Madelon van Heerlen9 juni 2014 om 20:13
Hallo allemaal,
Ik heb onveilig seks gehad met mijn partner. Vervolgens ben ik gewoon normaal ongesteld geworden. Normaal bij mij is hevige buikkrampen, hoofdpijn en weinig bloedverlies. Na mijn menstruatie heb ik weer onveilig seks gehad. Alleen dit keer is mijn partner voor het zingen niet de kerk uitgegaan. Vlak na de seks heb ik bij het plassen wat rood bloed afgeveegd. Dat vond ik vreemd want mijn menstrautie hoort pas over anderhalve week te komen. Ook heb ik niet zoals gewoonlijk voor mijn menstruatie buikpijn en hoofdpijn gehad. De volgende dag heb ik een MAP geslikt. Twee dagen later kreeg ik last van heel hevig dik gestold rood bloed verlies met veel slijm. Het duurt nu al drie dagen. Ik heb ook geen enkel moment buikpijn gehad. Mijn vraag is nu: wat is er aan hand? Het bloedverlies na de seks en de afwezige signalen dat het om het begin van mijn menstruatie ging tot het hevige helderrood gestold bloedverlies met slijm en dikke slolsels na de map roepen vraagtekens bij me op. Is er toevallig iemand die raad weet of advise heeft?
ps: ik ben mezelf ervan bewust dat ik geen onveilige seks moet hebben zonder kinderwens. Ik ben allergisch voor de pil. De dokter heeft implanon voorgeschreven. Maar helaas is die niet verkrijgbaar hier. Ik zit namelijk in het buitenland. Een condoom hadden we helaas niet bij de hand =(
Groet,
Madelon
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 juni 2014 om 21:20Als je in een warm land bent, kan de menstruatie sowieso wel iets verstoord zijn omdat bijvoorbeeld te weinig drinkt.
De bloeding kan door de map zijn veroorzaakt. Dat is op zich niet zo vreemd.
ReagerenAnoniem10 juni 2014 om 19:40Bedankt voor uw reactie.
Reageren