Zoeken Vraag het forum

MAP

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Madelon van Heerlen

Hallo allemaal,

Ik heb onveilig seks gehad met mijn partner. Vervolgens ben ik gewoon normaal ongesteld geworden. Normaal bij mij is hevige buikkrampen, hoofdpijn en weinig bloedverlies. Na mijn menstruatie heb ik weer onveilig seks gehad. Alleen dit keer is mijn partner voor het zingen niet de kerk uitgegaan. Vlak na de seks heb ik bij het plassen wat rood bloed afgeveegd. Dat vond ik vreemd want mijn menstrautie hoort pas over anderhalve week te komen. Ook heb ik niet zoals gewoonlijk voor mijn menstruatie buikpijn en hoofdpijn gehad. De volgende dag heb ik een MAP geslikt. Twee dagen later kreeg ik last van heel hevig dik gestold rood bloed verlies met veel slijm. Het duurt nu al drie dagen. Ik heb ook geen enkel moment buikpijn gehad. Mijn vraag is nu: wat is er aan hand? Het bloedverlies na de seks en de afwezige signalen dat het om het begin van mijn menstruatie ging tot het hevige helderrood gestold bloedverlies met slijm en dikke slolsels na de map roepen vraagtekens bij me op. Is er toevallig iemand die raad weet of advise heeft?

ps: ik ben mezelf ervan bewust dat ik geen onveilige seks moet hebben zonder kinderwens. Ik ben allergisch voor de pil. De dokter heeft implanon voorgeschreven. Maar helaas is die niet verkrijgbaar hier. Ik zit namelijk in het buitenland. Een condoom hadden we helaas niet bij de hand =(

Groet,

Madelon

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als je in een warm land bent, kan de menstruatie sowieso wel iets verstoord zijn omdat bijvoorbeeld te weinig drinkt.

De bloeding kan door de map zijn veroorzaakt. Dat is op zich niet zo vreemd.

Reageren
    Anoniem

Bedankt voor uw reactie.

Reageren
Reageer op: MAP
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.