- Anoniem3 februari 2018 om 18:26
Hallo,
Ik ben een meisje van 18 jaar en ik nu slik ongeveer 5 maanden de pil. Ik wil er alleen graag mee stoppen, omdat ik veel last heb van extreme honger en gewichtstoename (Ongeveer 5 kilo meer). Ook versterkt deze pil mijn emoties erg en voel ik me vaak down.
Kan ik zomaar stoppen met het slikken van de pil? Ik lees op internet veel verhalen over allerei bijwerkingen, zoals haaruitval, jeugdpuistjes, onregelmatige menstruatie. Er wordt gezegd dat het afkicken soms wel een half jaar kan duren! Is dit echt zo? Of alleen bij mensen die de pil echt al jaren slikken?
Kortom, komt het vaak voor dat vrouwen dit soort bijwerkingen ervaren?Alvast bedankt,
Anoniem
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 februari 2018 om 19:00Je kunt gewoon met de pil stoppen. Dat zal verder geen problemen opleveren
ReagerenCatootje4 februari 2018 om 07:54Gebruik van de pil bevordert een toestand van oestrogeendominantie en hij berooft je lichaam van allerlei vitaminen en mineralen. Zorgen voor volwaardige voeding, tekorten aanvullen kan dus schelen. Op internet kan je lezen hoe je oestrogeendominantie aanpakt.
Reageren