Voorvocht

Ik ben vorige maandag mn pil vergeten, maar ben daar te laat achter gekomen. Dus ik heb ook geen extra pik er voor genomen( het was dan de laatste dag van de 1e week) en heb dus eergister 2x geneukt maar was dat helemaal vergeten dat ik m was vergeten maar hij is niet in me gekomen. Maar bij de eerste keer seks is hij op mijn buik gekomen en tussendoor niet daar de wc gegaan (tussem de eerste en 2e keer) 2e keer overgins ook niet in mij gekomen.

Morning after pil nemen of niet?

Reageren

Dan zal het niet nodig zijn om een MAP te nemen. je was 7 dagen na het vergeten van de pil sowieso weer beschermd.

Reageren

maar ik ben hem op maandag vergeten, op dinsdag weer geslikt (wel maar 1 dus niet ook die van maandag) op zondag (6 dagen) seks gehad

Reageren

Maar geen zaadlozing geweest...ik denk dus dat de kans wel heel erg klein is...Maar als je 100% zekerheid wilt, moet je z.s.m. de MAP nemen. Maar dan wel de Ella-one. Verder de pil blijven nemen, maar er rekening mee houden dat je niet meer door de pil bent beschermd tot NA de volgende stopweek.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Voorvocht

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe