- Elise29 november 2017 om 09:34
Ik ben afgelopen zaterdag avond gestopt met de pil, heb een stopweek ingelast. Zondag middag heb ik wel nog seks gehad. Zaterdag avond werd ik gevingerd en heeft mijn vriend iets opengekrabd in mij zeg maar en had ik best veel bloed. Idk of dat er mee te maken heeft. Nu ben ik al 4 dagen bezig met mijn stopweek maar ben nog niet ongesteld wel heb ik steeds last van een raar gevoel in me buik en last van slijmerige, geurige afscheiding
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
29 november 2017 om 10:48Wat is best veel bloed? Evenveel als een menstruatie?
Reagereneliss29 november 2017 om 10:51Nee niet evenveel als mensturatie maar voor tijdens het vingeren was het best wel wat bloed zoals een bloedneus te vergelijken. Maar kan dit verband met elkaar hebben. En waarom die afscheiding etc
ReagerenJohn (moderator)
29 november 2017 om 11:02Als er een wond is ontstaan kan er ook een infectie zijn ontstaan. Ik denk wel dat het goed zou zijn om met de klachten even langs te gaan bij je huisarts
Reagerenelise29 november 2017 om 11:07Oke dankuwel, maar zaterdag is het gebeurd en zondag nog seks gehad. Kan daardoor infectie ontstaan zijn en kan ik daardoor niet ongesteld worden en is het gevaarlijk? En wat voor infectie wat voor gevolgen enzo kunt u me wat info geven hoe of wat
ReagerenJohn (moderator)
29 november 2017 om 11:20Een bacteriële infectie. Dat je menstruatie iets later komt kan doorn de seks en het vingeren komen.
Reagerenelise29 november 2017 om 11:28Oke kan ik dan zondag wel weer beginnen met de pil. En moet ik echt naar de dokter of gaat het vanzelf over en hoelang even geen seks?
ReagerenJohn (moderator)
29 november 2017 om 11:33Je moet sowieso weer op tijd met de pil starten. Ook als je menstruatie uit zou blijven. En beter even een paar dagen geen seks. Of het vanzelf over gaat kan ik zo niet zeggen. Ik raad je aan om toch even naar de dokter te gaan.
Reageren